“Diacronia” bibliometric database (BDD)
Title:

Retorică publicistică. De la paratext la text

Author:
Publisher:Editura Universității din București
Place:București
Year:

Citations to this publication: 45

0Aurelia-Loredana AlexandrescuRethorical-pragmatic particularities in the current Romanian TV interviewCCI, 6, 217-2262020pdf
0Daniela Ciobanu-IonițăDiscursul raportat în delaţiuni. Nota informativă şi raportulSCL, LXXI (2), 265-2742020pdf
0Iulia Barbu-ComaromiClasificarea verbelor dicendi folosite în presa românească a anului 1918AUS, 34 (1), 227-2422020pdf
html
0Monica-Geanina CocaLes expressions phraséologiques – marques de l’énonciation ironiqueANADISS, 29, 39-482020pdf
html
0Alina PartenieStrategii de evaluare în titlurile cronicilor de filmClas. mod., 211-2202018pdf
html
0Corina PopaThe discoursive projection of the European community imaginaryCCI, 5, 1832018pdf
html
0Maria TomulescuParaverbal and nonverbal comunication within nowadays Romanian TV speech in fashion showsCCI, 5, 273-2792018pdf
html
0Ozana Cioca ChakarianObservations on title typology in the current Romanian and Italian maritime publishing discourseLDMD, 6, 168-1732018pdf
html
0Armanda StroiaThe linguistic behavior of clichés in the television discourse. A study case on TV crawlersGIDNI, 4, 347-3572017pdf
html
0Cornelia Pavel NichiforProblemele limbajelor de specialitate în lingvistica română şi italianăAUS, 28 (1), 223-2282017pdf
html
0Margareta Manu Magda
  • Interjecția în texte vechi românești
  • The interjection in old Romanian texts
Diacronia, 6, A932017pdf.ro
pdf.en
2Margareta Manu MagdaGramatică și pragmatică. Un studiu de caz: interjecția Doamne! în limba românăDindelegan, 2632017
1Maria Cvasnîi CătănescuDespre „pathos” în textul publicistic de opinieStoichițoiu Ichim, 73-822017pdf
1Melania RoibuCuvinte potrivite. Aspecte ale utilizării calamburului la Paul GomaStoichițoiu Ichim, 249-2592017pdf
1Oliviu FelecanO familie lexicală prolifică: „baron”Stoichițoiu Ichim, 138-1592017pdf
0Adriana Dănilă, Margareta Manu MagdaThe use of language in constructing hybrid identities. Local and global in German and Romanian written press in RomaniaBul. UTBv, 9 (2), 103-1322016pdf
html
0Cornelia Pavel Nichifor„Discursul repetat” în titlurile de articole din presa feminină românească şi italianăAUS, 26 (1), 161-1712016pdf
html
3Liliana HoinărescuFuncţia persuasivă a presupoziţiilor în discursul mediatic românescSCL, LXVII (1), 97-1192016pdf
1Margareta Manu MagdaIncidentele în graiurile munteneştiLR, LXV (4), 475-4862016pdf
2Margareta Manu MagdaNoi aspecte ale titrării în media românească actualăPerspective, 1452016pdf
1Rodica NagyPreliminarii teoretice la o analiză a clișeului/stereotipului din discursul artisticAUS, 26 (1), 71-772016pdf
html
0Anca MartinasFunctions and Contextual Meaning of Animal Phraseological Units Signifying “Never”. “La paștele cailor” in the Romanian Journalistic DiscourseELI, 16, 862015pdf
0Raluca Alina PopescuOn the portmanteau words based on commercial names in current Romanian advertisingDICE, XII (2), 2152015pdf
html
1Raluca Alina PopescuSome aspects regarding the portmanteau words in current Romanian language of advertisingJRLS, 7, 383-3992015pdf
html
1Raluca Alina PopescuDeraierea lexicală ca procedeu creativ în limbajul publicitar românesc actualVariația, 2, 2752015pdf
0Adriana-Maria RobuInterferences between languages of journalism, politics and advertisingLDMD, 2, 522-5292014pdf
html
0Natalia-Alina CopăcelAspecte ale ironiei în discursul publicistic românesc actual din perspectiva rolului pragmatic al titlurilorCIL2014/SS, 1562014pdf
2Raluca PopescuCreativitatea lexicală ca mijloc de persuasiune în textul publicitarCIL2014/SS, 802014pdf
1Adina PinteaIntertextuality, Dialogism and the Social Construction of Journalistic DiscourseStudia UPM, 15, 1262013pdf
html
0Cristina Ana LemnaruThe Titles in the Journalistic StyleELI, 12, 2672013pdf
html
0Margareta Manu MagdaProcedee ale intertextualității în evocarea sensurilor contextuale ale unor antroponime convenționale în spațiul public românescICONN 2, 5852013pdf
html
1Raluca Mihaela LevonianUn tip complex de alteritate: imaginea Statelor Unite ale Americii în presa româneascăTradiție/inovație2013pdf
html
2Ximena-Iulia BarbuVerbe dicendi secundare în latină și în românăFD, XXXII, 23-362013pdf
1Oana-Corina TroneciTitlul în presa feminină româneascăDirecții, II, 3172012pdf
0Adina DumitruUses of proverbs and sayings in contemporary political discourseELI, 8, 3342011pdf
html
0Adina DumitruOccurrence of Some Modified Idiomatic Phrases in Contemporary Social DiscourseELI, 6, 3792010pdf
html
3Gabriela DudaSemantica dezastruluiAUG/XXIV, III (1), 161-1752010pdf
1Iulia BarbuObservaţii asupra unor verbe contextual dicendi din română şi din italiană, moştenite din latină LR, LIX (1), 30-382010pdf
html
1Nicoleta BaciuArgumentum ad personam în reclamele electoraleControverse, II, 332010pdf
10Oana MurărușNume, porecle, semnături ironice în paginile „Academiei Caţavencu”Controverse, II, 1752010pdf
0Ioana Cristina PîrvuAspecte ale derivării jurnalisticeDistorsionări, 283-2962009pdf
html
2Ioana-Cristina PîrvuNeologisme jurnalisticePhil. Jass., V (2), 63-712009pdf
html
3Margareta Manu MagdaUn alocutiv pragmatizat în limba română: „Mamă!”LR, LVIII (2), 230-2372009pdf
html
0Luminița Hoarță-CărăușuIpostaze publicistice ale “discursului repetat”AUI, LIV, 197-2082008pdf
4Luminița Hoarță-CărăușuRetorică şi pragmatică publicistică. „Figuri de construcţie” şi strategii persuasive în titlurile de articole din presa românească actuală Phil. Jass., IV (1), 49-592008pdf
html

References in this publication: 0

The citations/references list is based on indexed publications only, and may therefore be incomplete.
For any and all inquiries related to the database, please contact us at [Please enable javascript to view.].