Titlu: | Modalizarea epistemică propriu-zisă în limba română veche |
Autor: | Iuliana Boboacă |
Publicația: | Studii de filologie in honorem Ștefan Găitănaru, p. 98 |
ISBN: | 978-606-560-493-3 |
Editori: | Liliana Soare, Adrian Sămărescu, Adina Dumitru |
Editura: | Editura Universității din Pitești |
Locul: | Pitești |
Anul: | 2016 |
Rezumat: | The analysis of the epistemic modality in Old Romanian language (XVIth century – XVIIIth century), in terms of verbal operators, seeks both a description of the phenomenon under literary norms of the time, but also a reference to the current situation in Romanian language. |
Cuvinte-cheie: | modality, deontic, context, operator, verb |
Limba: | română |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 7
1 | Roxana-Magdalena Dincă | Particularităţi semantico-sintactice ale verbului a părea | Direcții, I, 107 | 2012 | |
178 | Constantin Frâncu | Gramatica limbii române vechi (1521-1780) | Casa Editorială „Demiurg” | 2009 | |
182 | Ion Gheție, Mirela Teodorescu (ed.) | Psaltirea Hurmuzaki | Editura Academiei | 2005 | |
86 | Vasile Arvinte, Ioan Caproşu, Alexandru Gafton (ed.) | Palia de la Orăştie (1582) I. Textul | Editura Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” | 2005 | html |
64 | Alexandru Gafton | Evoluţia limbii române prin traduceri biblice din secolul al XVI-lea Studiu lingvistic asupra Codicelui Bratul în comparaţie cu Codicele Voroneţean, Praxiul Coresian şi Apostolul Iorga | Editura Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” | 2001 | html |
185 | Mariana Costinescu (ed.) | Codicele Voronețean | Editura Minerva | 1981 | |
200 | Gheorghe Chivu, Magdalena Georgescu, Magdalena Ioniță, Alexandru Mareș, Alexandra Roman Moraru (ed.) | Documente și însemnări românești din secolul al XVI-lea | Editura Academiei | 1979 |
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].