Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Innovative Training Strategies in Teaching Financial and Monetary Models in the Context of Socio-Economical Cohesion

Autori:
Publicația: Creativity in social sciences. Actele Conferinței Internaționale de Științe Umaniste și Sociale „Creativitate. Imaginar. Limbaj”, p. 342
ISBN:978-606-11-4798-4
Editori:Claudiu Marian Bunăiașu, Elena Rodica Opran, Dan Valeriu Voinea
Editura:Sitech
Locul:Craiova
Anul:
Rezumat:
Mobile learning (m-learning) is rapidly developing as one of the key emerging fields in education sciences. Taking into account the exponential use of smartphones, tablets and internet in the knowledge society, new training strategies are needed, especially at the level of higher education. By analyzing the most recent developments in the pedagogical literature and creating a new knowledge management model, this paper aims to analyze the impact of using virtual learning communities, as an innovative and creative training strategy, in facilitating college students learning, especially for teaching financial and monetary models in the context of socio-economical cohesion.
Cuvinte-cheie:innovative training strategies, adult education, virtual learning communities, creativity models, socio-economical cohesion
Limba: engleză
Linkuri:  

Citări la această publicație: 2

5Florentin SmarandacheNeutrosophic social structures specificitiesSSERR, II (1)2015pdf
1Florentin Smarandache, Daniela Gîfu, Mirela TeodorescuNeutrosophic elements in discourseSSERR, II (1)2015pdf

Referințe în această publicație: 5

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: