Titlu: | Construcţii cauzative perifrastice în limba română veche: moduri şi timpuri |
Autor: | Camelia Ușurelu |
Publicația: | Analele Universității din București. Limba și literatura română, LXIV, p. 83-91 |
p-ISSN: | 1220-0271 |
Editura: | Editura Universității din Bucureşti |
Locul: | București |
Anul: | 2015 |
Linkuri: |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 11
57 | Mădălina Ungureanu (ed.) | Dosoftei – Parimiile preste an, Iaşi, 1683 | Editura Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” | 2012 | |
14 | Camelia Ușurelu | Categoria factitivului în limba română | Editura Universității din București | 2005 | |
182 | Ion Gheție, Mirela Teodorescu (ed.) | Psaltirea Hurmuzaki | Editura Academiei | 2005 | |
138 | Gheorghe Chivu (ed.) | Codex Sturdzanus Studiu filologic, studiu lingvistic, ediţie de text şi indice de cuvinte | Editura Academiei | 1993 | |
185 | Mariana Costinescu (ed.) | Codicele Voronețean | Editura Minerva | 1981 | |
200 | Gheorghe Chivu, Magdalena Georgescu, Magdalena Ioniță, Alexandru Mareș, Alexandra Roman Moraru (ed.) | Documente și însemnări românești din secolul al XVI-lea | Editura Academiei | 1979 | |
63 | Mirela Teodorescu, Ion Gheție (ed.) | Manuscrisul de la Ieud | Editura Academiei | 1977 | |
90 | I. Rizescu (ed.) | Pravila ritorului Lucaci | Editura Academiei | 1971 | |
18 | Constantin Frâncu | Cu privire la „uniunea lingvistică balcanică”. Înlocuirea infinitivului prin construcţii personale în limba română veche | ALIL, XX, 69 | 1969 | pdf html |
196 | Viorica Pamfil (ed.) | Palia de la Orăştie (1581-1582) Text, facsimile, indice | Editura Academiei | 1968 | |
36 | Mioara Avram | Evoluția subordonării circumstanțiale cu elemente conjuncționale în limba romînă | Editura Academiei | 1960 |
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].