Titlu: | Teacher’s asserting premises and possibilities of efficient managerial styles |
Autor: | Claudiu-Marian Bunăiașu |
Publicația: | Social Sciences and Education Research Review, I (2) |
p-ISSN: | 2392-9863 |
e-ISSN: | 2393-1264 |
Editura: | Sitech Publishing House |
Locul: | Craiova |
Anul: | 2014 |
Linkuri: |
Citări la această publicație: 4
0 | Răzvan-Alexandru Călin, Bianca Teodorescu | The tutoring phenomenon - an exploratory study | CIL2016/SS, 127 | 2017 | |
0 | Aida Cornelia Stoian | Distorted perceptions of teachers in organizing the differentiated learning situations | SSERR, III (1) | 2016 | |
8 | Răzvan-Alexandru Călin | Self-Education through Web-Searching – An Exploratory Study | SSERR, II (2), 47-58 | 2015 | |
8 | Răzvan-Alexandru Călin, Evelyne Amana | L’impact de la negligence manifestee au cours de leur formation professionnelle par les etudiants futurs professeurs sur le systeme educatif: etude comparative Cameroun-Roumanie | CIL2014/SS, 208 | 2014 |
Referințe în această publicație: 0
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].