Titlu: | The tutoring phenomenon - an exploratory study |
Autori: | Răzvan-Alexandru Călin, Bianca Teodorescu |
Publicația: | Creativity imagination in social sciences. Actele Conferinței Internaționale de Științe Umaniste și Sociale „Creativitate. Imaginar. Limbaj”, Secțiunea Education sciences, p. 127 |
ISBN: | 978-606-11-5707-5 |
Editori: | Alexandra Iorgulescu, Mihaela Marcu, Alexandru-Constantin Strungă, Davian Vlad |
Editura: | Sitech |
Locul: | Craiova |
Anul: | 2017 |
Linkuri: |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 4
7 | Dan Valeriu Voinea, Xenia Negrea, Bianca Teodorescu | Journalistic Language as a Part of Romanian Language | AUC, XXXVIII (1-2), 284 | 2016 | html |
4 | Claudiu-Marian Bunăiașu | Teacher’s asserting premises and possibilities of efficient managerial styles | SSERR, I (2) | 2014 | |
5 | Xenia Negrea | Objectivity between illusions and professional standards in today’s journalism | SSERR, I (1) | 2014 | |
2 | Ștefan Vlăduțescu, Florentin Smarandache | Five Computational Actions in Information Processing | SSERR, I (2) | 2014 |
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].