Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

The tutoring phenomenon - an exploratory study

Autori:
Publicația: Creativity imagination in social sciences. Actele Conferinței Internaționale de Științe Umaniste și Sociale „Creativitate. Imaginar. Limbaj”, Secțiunea Education sciences, p. 127
ISBN:978-606-11-5707-5
Editori:Alexandra Iorgulescu, Mihaela Marcu, Alexandru-Constantin Strungă, Davian Vlad
Editura:Sitech
Locul:Craiova
Anul:
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 4

7Dan Valeriu Voinea, Xenia Negrea, Bianca TeodorescuJournalistic Language as a Part of Romanian LanguageAUC, XXXVIII (1-2), 2842016html
4Claudiu-Marian BunăiașuTeacher’s asserting premises and possibilities of efficient managerial stylesSSERR, I (2)2014pdf
5Xenia NegreaObjectivity between illusions and professional standards in today’s journalismSSERR, I (1)2014pdf
2Ștefan Vlăduțescu, Florentin SmarandacheFive Computational Actions in Information ProcessingSSERR, I (2)2014pdf

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: