Titlu: | Estudio sociolingüístico del habla de Pola de Siero |
Autor: | Cristina Bleorțu |
Publicația: | Lucrările celui de-al șaselea Simpozion Internațional de Lingvistică, București, 29-30 mai 2015, Secțiunea Lingvistică romanică, p. 411-422 |
Editori: | Maria Stanciu Istrate, Daniela Răuțu |
Editura: | Editura Univers Enciclopedic Gold |
Locul: | București |
Anul: | 2017 |
Rezumat: | [Studiu sociolingvistic al vorbirii din Pola de Siero] Obiectivul acestui studiu este cel de a oferi o metodologie pentru studiul unor fenomene lingvistice care definesc din punct de vedere sociolingvistic vorbirea din Pola de Siero: intonaţia, pluralele feminine -es/-as, singularul masculin -u/-o, percepţiile vorbitorilor etc. |
Cuvinte-cheie: | sociolingvistică, cogniţie, Pola de Siero, variabile sociale şi lingvistice |
Limba: | spaniolă |
Linkuri: |
Citări la această publicație: 2
0 | Cristina Bleorțu | Cazul interjecţiei ho în spaniola din Pola de Siero [Asturia, Spania] | AUS, 31 (2), 203 | 2018 | pdf html |
3 | Cristina Bleorțu, Alba García Rodríguez, Alina-Viorela Prelipcean | El estudio de la variación lingüística en el norte de Rumanía: un reto para investigaciones futuras | AUS, 28 (1), 125-133 | 2017 | pdf html |
Referințe în această publicație: 3
1 | Cristina Bleorțu, Miguel Cuevas Alonso | Towards an Interactional Perspective of Spanish Prosody. Guidelines for Analyzing Intonation | RRL, LXII (1), 77-98 | 2017 | pdf html |
9 | Cristina Bleorțu | Hacia una metodología sociolingüística cognitiva. El estudio del habla de la Pola de Siero | RRL, LIX (4), 335-350 | 2014 | pdf html |
2 | Miguel Cuevas-Alonso, Cristina Bleorțu | Varietăţi de tranziţie prozodică: dificultăţi şi provocări metodologice. Cazul spaniolei din Cantabria | FD, XXXIII, 15 | 2014 |
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].