Titlu: | Un tip de discurs didactic: lecția de limba română pentru studenți străini. Particularități pragmatice. Studiu de caz |
Autor: | Luminița Hoarță-Cărăușu |
Publicația: | Studii de filologie in honorem Ștefan Găitănaru, p. 195 |
ISBN: | 978-606-560-493-3 |
Editori: | Liliana Soare, Adrian Sămărescu, Adina Dumitru |
Editura: | Editura Universității din Pitești |
Locul: | Pitești |
Anul: | 2016 |
Rezumat: | The present paper deals with the pragmatic features of the didactic discourse used in a class of teaching Romanian as a foreign language. The author highlights, with numerous examples, the conversational pattern on which the class of teaching and learning Romanian as a foreign language is based upon. |
Cuvinte-cheie: | didactic discourse, conversational pattern, Romanian as a foreign language, pragmatic features |
Limba: | română |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 1
92 | Liliana Ionescu-Ruxăndoiu | Conversaţia: structuri şi strategii Sugestii pentru o pragmatică a românei vorbite | All | 1995; 1999 |
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].