Limba română: diacronie și sincronie în studiul limbii române, II, p. 29
Editori:
Rodica Zafiu, Adina Dragomirescu, Alexandru Nicolae
Editura:
Editura Universității din București
Locul:
București
Anul:
2014
Rezumat:
The article deals with the pragmaticalization of the Romanian verb a ști (to know) from a synchronic and diachronic perspective, with special stress on the contemporary spoken language. The article identifies and describes the polifunctionality of the epistemic verb a şti which is closely related to the status of textual deixis, giving an account to the characteristics of the contexts in which the verb commonly occurs.
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă. Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].
Prima pagină:
Revista „Diacronia” ISSN: 2393-1140 Frecvență: 2 numere / an