Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

L’activité de lire et écrire dans la perspective du préscolaire

Autor:
Publicația: Language and Literature – European Landmarks of Identity, 11, p. 460
p-ISSN:1843-1577
Editura:Universitatea din Pitești
Locul:Pitești
Anul:
Rezumat:Pre-school education is one of the most complex levels in terms of the multitude of activities involved. The teacher has the task to lead and motivate the child to imperceptibly move to organized playing by means of the letters and of the writing instruments. Preparing a child for reading and writing means being aware of the internal and external factors demanded by this activity, of the steps a pre-school child has to pass until learning to read and write, and of the essential elements (posture, writing instruments) that can positively or negatively influence all this teaching approach. Success implies finding the balance between all these elements.
Cuvinte-cheie:sound, syllabe, word, (to) write, (to)read
Limba: franceză
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 0

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: