Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Methods for the Assessment of ESP

Autor:
Publicația: Language and Literature – European Landmarks of Identity, 2 (2), p. 326-329
p-ISSN:1843-1577
Editura:Universitatea din Pitești
Locul:Pitești
Anul:
Rezumat:The present article emphasizes the importance of a correct and efficient assessment within ESP courses, importance deriving from the continuous need of a feed-back, meant to improve both students’ and teachers’ activity. The integration of informal assessment into the ESP classes increases learners’ motivation in perfecting language skills throughout the academic year, and it allows teachers to have unbiased evaluation of each learner’s progress.
Cuvinte-cheie:assessment, feed-back, students, teachers, motivation
Limba: engleză
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 0

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: