Titlu: | Acquisition et implications à l’école maternelle |
Autor: | Jeremi Sauvage |
Publicația: | Analele Universității „Ovidius” din Constanța. Seria Filologie, XVI, p. 249-266 |
p-ISSN: | 1223-7248 |
Editura: | Ovidius University Press |
Locul: | Constanța |
Anul: | 2005 |
Rezumat: | The main purpose of this paper is to think about the relationships between language acquisition researches in French mother tongue and the different situations viewed in pre-elementary school. Our study wants to make a thought refers to theorical practice : for example, I focus the fundamental aspect of the different development speeds with children, that is not without impact on the ways of learn in class and the teaching objects attained by the teachers. |
Limba: | franceză |
Linkuri: | ![]() ![]() |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 0
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].
Prima pagină:
