Titlu: | Analysis of First Year Students’ Evaluation Data Regarding the Shift to eLearning. A Case in Point: The English Morphology Seminars |
Autori: | Alexandra Cotoc, Dorin Chira |
Publicația: | Studia Universitatis Babeș-Bolyai. Philologia, LXV (3), Secțiunea Comparative and identity studies, p. 259-272 |
p-ISSN: | 1220-0484 |
e-ISSN: | 2065-9652 |
Editura: | Editura Presa Universitară Clujeană |
Locul: | Cluj-Napoca |
Anul: | 2020 |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 1
2 | Alexandra Cotoc | Languages for specific purposes and sustained silent reading. A new challenge for the millennial students | AOU, XXX (1), 57-66 | 2019 | pdf html |
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].