Titlu: | L’analyse du manuel du FLE conçu pour le tronc commun du cycle secondaire qualifiant marocain: l’absence d’un dispositif recommandé pour l’enseignement de la compréhension orale |
Autori: | Mohammed Aguidi, Brahim Bel-Mkaddem |
Publicația: | Language and Literature – European Landmarks of Identity, 21, Secțiunea Translation studies; specialised languages; didactics of foreign languages, p. 280 |
p-ISSN: | 1843-1577 |
Editura: | Universitatea din Pitești |
Locul: | Pitești |
Anul: | 2017 |
Linkuri: | ![]() |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 0
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].
Prima pagină:
