Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

The image of women in Romanian advertising: The 1890s-1920s. A discourse analysis approach

Autori:
Publicația: Bulletin of the Transilvania University of Brașov. Series IV: Philology and Cultural Studies, 11 (2), Secțiunea Language studies, p. 71
p-ISSN:2066-768X
e-ISSN:2066-7698
Editura:Transilvania University Press
Locul:Brașov
Anul:
Linkuri:  

Citări la această publicație: 1

Referințe în această publicație: 1

1Andreea Nechifor, Cristina DimulescuThe Image of Women in Romanian Advertisements: The 1930s. A Discourse Analysis ApproachActa Sap., 10 (3), 33-502018pdf

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: