Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

The Image of Women in Romanian Advertisements: The 1930s. A Discourse Analysis Approach

Autori:
Publicația: Acta Universitatis Sapientiae, Philologica, 10 (3), p. 33-50
p-ISSN:2068-2956
e-ISSN:2067-5151
Editura:Scientia Kiadó
Locul:Cluj-Napoca
Anul:
Linkuri:  

Citări la această publicație: 1

1Cristina Dimulescu, Andreea NechiforThe image of women in Romanian advertising: The 1890s-1920s. A discourse analysis approachBul. UTBv, 11 (2), 712018pdf

Referințe în această publicație: 0

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: