Titlu: | Decoding the sign. Stages and specificity in primary school |
Autor: | Petronela Albinița Lazăr |
Publicația: | ANADISS, 26, Secțiunea Rhétorique et autres types de discours, p. 249-255 |
p-ISSN: | 1842-0400 |
Editura: | Editura Universităţii din Suceava |
Locul: | Suceava |
Anul: | 2018 |
Rezumat: | El presente artículo estudia los mecanismos concretos mediante los cuales el alumno de la escuela primaria (6/7-10/11 años) llega a recorrer el camino de la integración no acrítica y espontánea en su sistema extralingüístico y lingüístico al metaconocimiento de este fenómeno que le permite tomar consciencia y analizar críticamente la transformación del material perceptivo e intuitivo en objeto del conocimiento lingüístico. Las relaciones objeto/referente-signo (como unidad relacional de significante y significado) creador de significado son analizadas desde la perspectiva del alumno de la escuela primaria, situado en la doble hipóstasis de locutor y alocutor, fuera de la cual ni el objeto ni el signo se podrían objetivar desde el punto de vista lingüístico y semiótico. |
Cuvinte-cheie: | signo, sentido, discurso didáctico, texto, contexto |
Limba: | engleză |
Linkuri: | ![]() ![]() |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 2
4 | Dorel Fînaru | Lingvistica limbilor lumii | Institutul European | 2015 | |
104 | Eugeniu Coșeriu | Omul şi limbajul său Studii de filozofie a limbajului, teorie a limbii şi lingvistică generală | Editura Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” | 2009 | html |
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].
Prima pagină:
