Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Il ruolo strumentale della donna nella pubblicità

Autor:
Publicația: Analele Universității din Craiova. Seria Științe Filologice. Lingvistică, XXXV (1-2), p. 9
p-ISSN:1224-5712
Editura:Editura Universitaria
Locul:Craiova
Anul:
Rezumat:
  • The article deals with the image and role of women in advertising, as most ads are actually directed to women. Media advertising is more and more focused on aesthetics and must seduce in order to achieve its goal: the purchase of the advertised item. We present some types of female protagonists, such as the mother, the housewife, the seductress, the refined woman, the objectified woman. We shall deal with ads both in Italian and Romanian, as publicity is a reflection of everyday reality.
  • Articolul prezintă imaginea şi rolul femeii în publicitate, întrucât majoritatea spoturilor publicitare i se adresează. Publicitatea vehiculată în special de media capătă tot mai mult un caracter estetic si trebuie să seduca pentru a-şi atinge scopul: achiziţionarea produsului publicizat. Prezentăm câteva tipuri de protagoniste feminine, precum: femeia mamă, femeia casnică, femeia seducătoare, femeia rafinată, femeia obiect. Facem referire la mesaje în limba italiană, dar şi în limba română, publicitatea fiind o oglindă a realităţii cotidiene.
Cuvinte-cheie:
  • advertising, woman, seduction
  • publicitate comercială, femeie, seducţie
Limba: italiană
Linkuri:

Citări la această publicație: 1

Referințe în această publicație: 0

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].