Linguistic analysis of commercial advertisements reveals the rich array of devices such as grammatical parallelisms, lexical repetitions, interplay between ad-internal and ad-external reference, heavily modified noun groups (NG), that are meant to spawn rhetorical effects of attracting attention, persuading and spurring the consumer into action.
Analiza lingvistică a reclamelor comerciale dezvăluie o matrice bogată de instrumente precum paralelisme gramaticale, repetiţii lexicale, interacţiune între referinţele interne şi externe ale reclamei, grupuri nominale mult modificate, menite să dea naştere unor efecte retorice de atragere a atenţiei, de persuasiune şi stimulare a consumatorului spre acţiune.
Cuvinte-cheie:
advertisements, linguistic analysis, parallelism, repetition, interplay, to persuade
reclame, analiză lingvistică, paralelism, repetiţie, interacţiune, a persuada
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă. Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].