Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

The Influence of a Teacher’s Non-Verbal Behaviour on Students’ Motivation

Autor:
Publicația: Bulletin of the Transilvania University of Brașov. Series IV: Philology and Cultural Studies, 2, p. 135
p-ISSN:2066-768X
e-ISSN:2066-7698
Editura:Transilvania University Press
Locul:Brașov
Anul:
Rezumat:The paper investigates the way in which a teacher’s non-verbal behaviour (i.e. my own behaviour) in class may influence students’ motivation. The study is based on the analysis of anonymous feed-back provided by my students along a number of years. What their honest opinions reveal is that they pay a great deal of attention not only to the message itself but also to the way you convey a message. At the same time, they may help a teacher improve his/her teaching style in order to motivate students to attend classes.
Cuvinte-cheie:non-verbal behaviour, students’ motivation, needs analysis, professional/personal development, learning environment
Limba: engleză
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 0

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: