Titlu: | Explore the Task-Based International Chinese Teaching Model in the Context of Cross-Culture Communication − A Case Study of the “Language-Game” Theory in the Confucius Institute |
Autori: | Feng Shaozhong, Chen Haifang |
Publicația: | Studia Universitatis Babeș-Bolyai. Philologia, LVIII (1), p. 35 |
p-ISSN: | 1220-0484 |
e-ISSN: | 2065-9652 |
Editura: | Editura Presa Universitară Clujeană |
Locul: | Cluj-Napoca |
Anul: | 2013 |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 0
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].
Prima pagină:
