Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Motivational Drives for ESP Students – Case Study

Autor:
Publicația: Language and Literature – European Landmarks of Identity, 15, p. 373
p-ISSN:1843-1577
Editura:Universitatea din Pitești
Locul:Pitești
Anul:
Rezumat:Nowadays, learning a second or a third language for special purposes has become an issue of most importance, due to the fact that the process of globalization is in a continuous progress. The purpose of this article is to establish the most important factor that drives the ESP students’ extrinsic motivation during English for special purposes courses, taking into consideration the following relevant factors: the physical conditions, the method used and the teacher. Also, the study tries to point out the most important factor that drives the students’ intrinsic motivation, namely: worldwide communication, improvement of English language or ESP, the curriculum or professional advancement.
Cuvinte-cheie:English, ESP, motivation
Limba: engleză
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 1

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: