Titlu: | O perspectivă didactic-funcţională |
Autor: | Anca-Patricia Stoenescu |
Publicația: | Philologica Banatica, VI (1), p. 102-115 |
p-ISSN: | 1843-4088 |
Editura: | Editura Mirton; Editura Amphora |
Locul: | Timișoara |
Anul: | 2012 |
Rezumat: | Il lavoro mira a vedere una delle modalita di insegnamento del predicato e del soggetto nella prima fase del loro apprendimento, esegnendo la teoria e le strutture espresse nelle GALR e GBLR. A differenza dei provvedimenti espressi nelle due grammatiche accademiche, in cui il soggetto non e piu parte principale del discorso, nel lavoro si propone il mantenimento del soggeto e del predicato verbale come parti principali del discorso. |
Cuvinte-cheie: | gramatică funcţională, sintaxă, predicat |
Limba: | română |
Linkuri: | ![]() ![]() |
Citări la această publicație: 1
1 | Florin Sterian | Bibliografia românească de lingvistică (BRL, 59, 2016). Lucrări de lingvistică apărute în țara noastră în cursul anului 2016 | LR, LXVI (2), 123-269 | 2017 | pdf html |
Referințe în această publicație: 3
396 | Valeria Guțu Romalo (coord.) | GALR Gramatica limbii române. I. Cuvântul; II. Enunțul | Editura Academiei | 2005; 2008 | |
45 | Gabriela Pană Dindelegan | Sintaxa limbii române Partea I: Sintaxa grupului verbal | Tipografia Universității din București; Editura Aula | 1976; 1999 | |
28 | Ivan Evseev | Semantica verbului Categoriile de acțiune, devenire și stare | Facla | 1974 |
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].
Prima pagină:
