Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Propaganda in Ancient Rome

Autor:
Publicația: Creativity imagination in social sciences. Actele Conferinței Internaționale de Științe Umaniste și Sociale „Creativitate. Imaginar. Limbaj”, Secțiunea Communication and journalism, p. 50
ISBN:978-606-11-5707-5
Editori:Alexandra Iorgulescu, Mihaela Marcu, Alexandru-Constantin Strungă, Davian Vlad
Editura:Sitech
Locul:Craiova
Anul:
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 2

1Ștefan Vlăduțescu, Alice IonescuL’antinomie ineffable/exprimable en langue est-elle irréductible?CIL2015/SS, 1882015pdf
2Mădălina StrechieThe Eagle – A military brand of antiquityCIL2014/SS, 972014pdf

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: