Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Campania publicitară socială despre minorităţi. Perspectivă pragmatică. Preliminarii. Campanii sociale (consideraţii generale). Campanii sociale în spaţiul publicitar românesc

Autor:
Publicația: Români majoritari / Români minoritari: interferenţe şi coabitări lingvistice, literare şi etnologice
ISBN:978-973-8953-49-9
Editori:Luminița Botoșineanu, Elena Dănilă, Cecilia Holban, Ofelia Ichim
Editura:Editura Alfa
Locul:Iași
Anul:
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 1

11Constantin SălăvăstruTeoria şi practica argumentăriiEditura Polirom2003

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: