Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Aspecte ale ironiei în discursul publicistic românesc actual din perspectiva rolului pragmatic al titlurilor

Autor:
Publicația: Creativity, Imaginary, Language. Actele Conferinței Internaționale de Științe Umaniste și Sociale „Creativitate. Imaginar. Limbaj”, p. 156
ISBN:978-606-11-4381-8
Editori:Claudiu Marian Bunăiașu, Xenia Negrea, Alina Țenescu
Editura:Sitech
Locul:Craiova
Anul:
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 4

104Eugeniu CoșeriuOmul şi limbajul său
Studii de filozofie a limbajului, teorie a limbii şi lingvistică generală
Editura Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”2009html
46Rodica ZafiuLimbaj şi politicăEditura Universităţii2007
45Maria Cvasnîi CătănescuRetorică publicistică
De la paratext la text
Editura Universității din București2006
193Rodica ZafiuDiversitate stilistică în româna actualăEditura Universităţii2001html

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: