Titlu: | Reading and Re-reading. Study on Approaching Texts in a Non-Native Language |
Autor: | Erika-Mária Tódor |
Publicația: | Acta Universitatis Sapientiae, Philologica, 1 (2), p. 255−267 |
p-ISSN: | 2068-2956 |
e-ISSN: | 2067-5151 |
Editura: | Scientia Kiadó |
Locul: | Cluj-Napoca |
Anul: | 2009 |
Linkuri: | ![]() ![]() |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 1
3 | Erika-Mária Tódor | Şcoala şi alteritatea lingvistică Contribuţie la pedagogia limbii române ca limbă ne-maternă | Casa Cărții de Știință | 2005 |
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].
Prima pagină:
