This paper focuses on class activities based on speaking and listening within two specific teaching contexts: “languages on specific purposes” and “specialised languages”. After drawing a brief outline of the parameters that characterise these two situations, we proceed to analyse some of the elements that play a key role in creating these class activities, striving to make them as close as possible to real-life professional communication.
Prezentul articol urmareşte activităţile didactice formale axate pe exprimarea şi pe înţelegerea orală, în două contexte precise, respectiv, predarea limbilor străine «de specialitate» şi «pe obiective specifice». După o trecere în revistă a parametrilor care caracterizează aceste două situaţii, analizăm câteva dintre elementele care intră în joc în elaborarea activităţilor de clasă, în aşa fel, încât acestea să se apropie cât mai mult de comunicarea profesională reală.
Cuvinte-cheie:
languages on specific purposes, specialised languages, class activities
limbi străine pe obiective specifice, limbi străine de specialitate, activităţi de clasă
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă. Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].