Titlu: | Teaching Prepositions |
Autor: | Simina Badea |
Publicația: | Analele Universității „Ovidius” din Constanța. Seria Filologie, XIII, p. 5-12 |
p-ISSN: | 1223-7248 |
Editura: | Ovidius University Press |
Locul: | Constanța |
Anul: | 2002 |
Rezumat: | Lucrarea are ca obiect metodele şi tehnicile folosite în predarea prepozițiilor, având în vedere faptul că prepoziția este una dintre sursele cele mai predispuse la erori de scriere, vorbire şi înțelegere a limbii engleze. Structura prezentării este următoarea: probleme şi erori curente în utilizarea prepozițiilor ce se referă la construcții în care prepoziția este necesară sau nu, precum şi alegerea prepoziției atunci când este necesară; surse importante de erori în utilizarea prepozițiilor reprezentate de sinonimie, polisemie, omonimie; metode şi tehnici în predarea prepozițiilor având în vedere problema omisiunii şi a selecției; concluzii care subliniază faptul că, în ciuda tuturor tipurilor de metode şi tehnici folosite în predare, cel mai important „ingredient” al acestui proces este practica propriu-zisă. |
Limba: | engleză |
Linkuri: | ![]() ![]() |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 0
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].
Prima pagină:
