Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Brand positioning in the competitive environment

Autori:
Publicația: Social Sciences and Education Research Review, VI (1), p. 156-162
p-ISSN:2392-9863
e-ISSN:2393-1264
Editura:Sitech Publishing House
Locul:Craiova
Anul:
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 3

1Marius NegrilăThe influence of professional experience on people’s tendency towards workaholismSSERR, VI (1), 213-2212019pdf
1Alexandra Iorgulescu, Mihaela MarcuOrganisations and the Communication CrisisSSERR, V (1), 130-1352018pdf
9Alexandra Iorgulescu, Mihaela MarcuThe relationship between national culture and organizational cultureSSERR, II (2), 93-982015pdf

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: