Titlu: | Ways of Teaching Phrasal Verbs |
Autor: | Tatiana Iațcu |
Publicația: | Studia Universitatis Petru Maior. Philologia, 2, p. 101 |
p-ISSN: | 1582-9960 |
Editura: | Universitatea Petru Maior |
Locul: | Târgu Mureș |
Anul: | 2003 |
Rezumat: | Verbele frazale prezintă un capitol dificil în procesul de predare-învăţare a limbii engleze, deoarece au o sintaxă aparte şi complexă pe de o parte, iar pe de alta nu au o regulă de formare sau interpretare. De asemenea nu au o formaţiune echivalentă în limba română, şi în general în celelate limbi de circualţie mondială. Prima parte a lucrării prezintă structura şi contextul sintactic al verbelor frazale. A doua parte a lucrării se axează pe tipuri de exerciţii şi numeşte câteva tehnici folosite în studierea şi predarea verbelor frazale. |
Limba: | engleză |
Linkuri: | ![]() ![]() |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 0
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].
Prima pagină:
