Titlu: | Vocabularul şi dimensiunile sale ascunse în predarea limbilor străine: cazul cuvintelor cu încărcătură culturală împărtăşită |
Autor: | Lucia Maria de Assunçao Barbosa |
Publicația: | Analele Universității din București. Limba și literatura română, LVI |
p-ISSN: | 1220-0271 |
Editura: | Editura Universității din Bucureşti |
Locul: | București |
Anul: | 2007 |
Rezumat: | Le processus de teaching/learning une langue étrangère ne peut pas être réduit à l'accomplissement d'un instrument pour la communication. C'est un procédé interdisciplinaire avec l'objectif de présenter l'étudiant dans l'univers symbolique en lequel il veut participer. Basé sur le concept de lexiculture, cet article présente quelques considérations générales impliquant cette dimension culturelle dans le contexte d'enseigner et d'apprendre une langue étrangère. |
Cuvinte-cheie: | enseignant et apprenant, langue étrangère, culture, lexiculture |
Limba: | română |
Linkuri: | html |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 0
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].