Titlu: | The subject/object relative clause asymmetry in Italian hearing-impaired children: evidence from a comprehension task |
Autori: | Francesca Volpato, Flavia Adani |
Publicația: | Studies in linguistics, 3, p. 269 |
p-ISSN: | 2281-3128 |
Editura: | Centro Interdipartimentale di Studi Cognitivi sul Linguaggio |
Locul: | Siena |
Anul: | 2009 |
Linkuri: |
Citări la această publicație: 1
1 | Martine Coene, Marie-Anne Duffeler | Comprehension of relative clauses by L2 learners of English: No asymmetry and puzzling prepositions | BWPL, XVI (2) | 2014 | pdf html |
Referințe în această publicație: 0
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].