Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Several Speaking Difficulties in Teaching French to non-Philology Students

Autor:
Publicația: Bulletin of the Transilvania University of Brașov. Series IV: Philology and Cultural Studies, 2, p. 129
p-ISSN:2066-768X
e-ISSN:2066-7698
Editura:Transilvania University Press
Locul:Brașov
Anul:
Rezumat:Foreign language has become a ‘fundamental’ subject in training non-philology students for everyday life. In order to achieve this major goal, revised teaching techniques have become a priority, especially as there are no hard and fast rules in the field of foreign language teaching. The proper assimilation of the spoken French pattern (punctuation, stress, intonation, pronunciation) is of the utmost importance in the process of learning French.
Cuvinte-cheie:spoken vs. written message, stress, intonation, pronunciation, paronymy
Limba: engleză
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 1

25Laurenția Dascălu-JingaMelodia vorbirii în limba românăUnivers Enciclopedic2001

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: