Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Online Communication and the Semiotic Audit

Autor:
Publicația: Buletinul Științific al Universității „Mihail Kogălniceanu”, 22 (2), p. 99-108
p-ISSN:1221-4876
Editura:Editura Cugetarea
Locul:Iași
Anul:
Rezumat:The online environment offers to companies the possibility of opening virtual offices where they can provide information about the products and services available to the interested public. The architecture of the site, the chromatics, the tips, the icons and symbols used are a part of the firm’s identity and contribute to the formation of its image. The semiotic audit is used to analyze the messages sent by the sender and the meaning that they get in the competition context.
Cuvinte-cheie:brand, semiotic audit, online communication, website, image
Limba: engleză
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 1

38Umberto EcoTratat de semiotică generalăEditura Științifică și Enciclopedică1982

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: