Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Which Way Website Localization: Translation or Copywriting?

Autor:
Publicația: Studia Universitatis Petru Maior. Philologia, 14, p. 278
p-ISSN:1582-9960
Editura:Universitatea Petru Maior
Locul:Târgu Mureș
Anul:
Rezumat:The purpose of this article is to look at website localization practices of several important websites and to look at the similarities and differences between two approaches to text localization through translation and copywriting.
Cuvinte-cheie:website localization, website translation, website copywriting
Limba: engleză
Linkuri:  

Citări la această publicație: 2

Referințe în această publicație: 0

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: