Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Expresivitatea limbajului publicitar interbelic în presa din Argeş şi Muscel

Autori:
Publicația: Tradiție/inovație – identitate/alteritate: paradigme în evoluția limbii și culturii române
ISBN:978-973-703-952-1
Editori:Luminița Botoșineanu, Ofelia Ichim, Cecilia Maticiuc, Dinu Moscal, Elena Tamba
Editura:Editura Universității „Alexandru Ioan Cuza”
Locul:Iași
Anul:
Linkuri:  

Citări la această publicație: 1

Referințe în această publicație: 2

82Daniela Rovența-FrumușaniAnaliza discursului
Ipoteze și ipostaze
Editura Tritonic2004, 2005
41Daniela Rovența-FrumușaniArgumentarea
Modele și strategii
BIC All2000

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: