Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Innovation – A Sign Of Modernity in Romanian Advertising

Autor:
Publicația: Studii și cercetări de onomastică și lexicologie, I (1-2), p. 26
p-ISSN:2065-7161
e-ISSN:2247-7330
Editura:Editura Sitech
Locul:Craiova
Anul:
Rezumat:Advertising discourse has a surprising linguistic dynamics manifested by means of derivation, pseudo-prefixation, conversion, new word creation, slang and jargon terms. It adjusts to the desires of the public and depends on the cultural context and on the situation of communication.
Cuvinte-cheie:discourse, innovation, communication, advertising, text
Limba: engleză
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 1

193Rodica ZafiuDiversitate stilistică în româna actualăEditura Universităţii2001html

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: