Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Slogan Localisation at Work: The REXONA Website

Autor:
Publicația: Studia Universitatis Petru Maior. Philologia, 22, Secțiunea Studii și articole, p. 153-156
p-ISSN:1582-9960
Editura:Universitatea Petru Maior
Locul:Târgu Mureș
Anul:
Rezumat:Websites are the main PR tool of today’s companies as they can be employed to broadcast information on products, events or news and keep customers close. However, each market needs to be catered for individually, even when they share the same language.
Cuvinte-cheie:website localisation, website marketing, explicitation, coinage, slogan translation, slogan adaptation, slogan localisation
Limba: engleză
Linkuri:  

Citări la această publicație: 1

Referințe în această publicație: 2

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: