Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

O privire de ansamblu asupra tratării limbajului oral în textul publicistic (II)

Autor:
Publicația: Limba Română (Chișinău), XXVII (2), Secțiunea Limbaj și comunicare, p. 61
p-ISSN:0235-9111
Editura:Revista „Limba Română”
Locul:Chișinău
Anul:
Limba: română
Linkuri:  

Citări la această publicație: 0

Referințe în această publicație: 10

3Maria-Laura Rus„Familiaritatea” exprimării în presăCCI, 2, 1070-10732012pdf
html
5Doina Marta BejanHuliganismul verbal şi limbajul violenţei în presa românească actualăDistorsionări, 29-322009pdf
html
3Dumitru IrimiaStilul publicistic actual între libertatea de exprimare și libertatea de expresieStil și limbaj, 2832007
5Maria Cvasnîi CătănescuTitlul jurnalisticStil și limbaj, 232007
4Oliviu FelecanStilul și limbajul tinerilor din presa scrisă maramureșeanăStil și limbaj, 2472007
4Stelian Dumistrăcel„Radio șanț” și „Zvon-press” ca markeri ai comuniunii fatice în satul globalStil și limbaj, 2312007
48Stelian DumistrăcelLimbajul publicistic românesc din perspectiva stilurilor funcționaleInstitutul European2006
5Nicolae StanciuElemente sintactice populare în stilul publicisticAspecte, II2003pdf
html
193Rodica ZafiuDiversitate stilistică în româna actualăEditura Universităţii2001html
27Alexandru AndriescuLimba presei româneşti în secolul al XIX-leaEditura Junimea1979

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: