Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Limbajul anunţurilor de la mica publicitate

Autor:
Publicația: The Proceedings of the “European Integration - Between Tradition and Modernity” Congress, 5, p. 857-861
p-ISSN:1844-2048
Editura:Editura Universităţii „Petru Maior”
Locul:Tîrgu-Mureş
Anul:
Linkuri:  

Citări la această publicație: 1

0Mădălina Ruxandra Dan-PopA study of personal advertisements in RomaniaJRLS, 13, 834-8472018pdf

Referințe în această publicație: 4

2Cătălina PopescuPrincipiile pragmatice în discursul politic şi în anunţurile publicitareControverse, II, 2532010pdf
51Liliana Ionescu-RuxăndoiuLimbaj și comunicare
Elemente de pragmatică lingvistică
All Educational2003
184Rodica ZafiuDiversitate stilistică în româna actualăEditura Universităţii2001html
29Daniela Rovența-FrumușaniSemiotică, societate, culturăInstitutul European1999

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: