Titlu: | Un type de discours didactique: la classe de langue roumaine pour les étudiants étrangers. Particularités pragmatiques. Étude de cas |
Autor: | Luminița Hoarță-Cărăușu |
Publicația: | ANADISS, 19, p. 119 |
p-ISSN: | 1842-0400 |
Editura: | Editura Universităţii din Suceava |
Locul: | Suceava |
Anul: | 2015 |
Rezumat: | This paper aims at identifying and examining the pragmatic peculiarities of the teaching discourse employed during a class in which the teaching-learning process focuses on studying the Romanian language as a foreign language. Among these peculiarities we mention: the specific functioning of the rules of word association, the conversational structure of question-answer sequences, communicative reward, correction occurrence and overlapping occurrence. |
Cuvinte-cheie: | teaching discourse, foreign language, word association, communication |
Limba: | franceză |
Linkuri: |
Citări la această publicație: 0
Referințe în această publicație: 1
92 | Liliana Ionescu-Ruxăndoiu | Conversaţia: structuri şi strategii Sugestii pentru o pragmatică a românei vorbite | All | 1995; 1999 |
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].