Titlu: | Notwendigkeit der Reformschritte |
Autor: | Mihaela Parpalea |
Publicația: | Bulletin of the Transilvania University of Brașov. Series IV: Philology and Cultural Studies, 5 (2), p. 43 |
p-ISSN: | 2066-768X |
e-ISSN: | 2066-7698 |
Editura: | Transilvania University Press |
Locul: | Brașov |
Anul: | 2012 |
Rezumat: | This paper develops the learning methods which start from problem-solving learning. At the same time, the article tries to clarify differences between the problem-solving learning method and a system- mediating method of teaching, connecting the point of view about the theoretical learning and understanding, on the one hand, to suspected reactions of the learners, on the other hand. |
Cuvinte-cheie: | Problem-solving learning, system-mediating method of teaching, reform steps |
Limba: | germană |
Linkuri: | pdf html |
Citări la această publicație: 1
0 | Florin Sterian | Bibliografia românească de lingvistică (BRL, 56, 2013). Lucrări de lingvistică apărute în țara noastră în cursul anului 2013 | LR, LXIII (2), 161-294 | 2014 | pdf html |
Referințe în această publicație: 0
Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].