Baza de date „Diacronia” (BDD)
Titlu:

Psycho-Affective and Cognitive Mecanisms for the Reception of Advertising Message

Autor:
Publicația: ANADISS, 12, p. 12
p-ISSN:1842-0400
Editura:Editura Universităţii din Suceava
Locul:Suceava
Anul:
Rezumat:Nous nous proposons de montrer les effets de la publicité sur la perception du public, vus les mécanismes de la vie psychique de l’individu (l’attitude de celui-ci envers le contexte, l’adaptabilité et ses réactions comportamentales face au stimuli), ainsi que les mécanismes qui se produisent dans les processus cognitifs inconscients d’une personne exposée au message publicitaire.
Cuvinte-cheie:publicité, psycho-afectif, cognitif, réception, public
Limba: engleză
Linkuri:  

Citări la această publicație: 1

Referințe în această publicație: 0

Lista citărilor/referințelor nu cuprinde decît texte prezente în baza de date, nefiind deci exhaustivă.
Pentru trimiterea de texte, semnalarea oricăror greșeli, și eventualul refuz ca „Diacronia” să facă publice textele, vă rugăm să folosiți adresa de email [Please enable javascript to view.].

Prima pagină: